پی وی سی نرم

نام محصول PVC نرم
سایز قابل سفارش سازی
چگالی 1.35
دمای ذوب 170  و 210 درجه سانتی گراد
دمای قالب 20 تا 60 درجه سانتی گراد
فشار تزریق مواد حداکثر 150 مگاپاسکال
فشار بسته بندی حداکثر 100 مگاپاسکال
جمع شدگی 0.2-4 درصد
جذب آب 24 ساعت 0.2-1 درصد
ثابت دی الکتریک 3 – 5
قدرت دی الکتریک 10-30 kv/mm
مقاومت در برابر آتش 20-40 درصد
ازدیاد طول در نقطه شکستن 100-400 درصد
انعطاف پذیری ( مدول خمشی ) 0.001-1.8 GPa
مقاومت در هنگام شکست (کشش) 7-25 MPa
سختی ( مدول خمشی ) 0.001-1.8 GPa
تولید اروپا و آسیا
قیمت تماس بگیرید
پی وی سی نرم

شما عزیزان می توانید انواع ورق های پی وی سی را در اندازه، رنگ، سایز و ضخامت های متفاوت از مجموعه پایا پلیمر سفارش دهید. شرکت پایا پلیمر با در نظر گرفتن تجربه کاری و دانش علمی خود، اقدام به راه اندازه این وب سایت برای فروش محصولات خود کرده است. با توجه به گسترش فضای موجود و تنوع محصولات این مجموعه، واردات مستقیم و شناسایی منابع داخلی مناسب، مجموعه پایا پلیمر توانسته است امروزه جایگاه مناسبی در صنعت پیدا کند. در صورتی که قصد خریداری ورق های پی وی سی را دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

پی وی سی نرم با نام ضربه گیر نیز به فروش می رسند. رنگ این محصول قرمز است و بیشتر به صورت میلگرد در بازار موجود هستند. شرکت پایا پلیمر این محصول را به صورت ورق در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. دمای تحمل این نوع ورق 60 درجه سانتی گراد است و چگالی آن 1.35 است. کاربرد آن ها بسیار مشابه با ورق پلی اورتان می باشد، اما می توان گفت از لحاظ کیفیت و قدرت پلی اورتان ضعیف تر است. قیمت خرید پی وی سی نرم در مقایسه با پلی اورتان ارزان تر است، لذا افرادی که خواهان هزینه کمتری هستند از پی وی سی نرم استفاده کنند. با توجه به نوع ترکیباتی که در این محصول به کار رفته است، از آن ها می توان برای بسته بندی مواد غذایی نیز استفاده کرد. به دلیل این که ورق های PVC نرم دمای ذوب بسیار کمی دارند، بهتر است از آن ها در مناطقی با دماهای بالا، استفاده نکنید.

موارد استفاده: روکش غلطک، ضربه گیر بین قطعات، فلنج، واشر

خرید پی وی سی نرم

اگر به دنبال یک انتخاب مطمئن برای خرید PVC هستید، می توانید با خیال آسوده به مجموعه پایا پلیمر مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید. کلیه ی رویه های مجموعه پایا پلیمر بر پایه ی حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد. هدف این مجموعه ایجاد بستری ایمن و مطمئن برای شما عزیزان در راستای خریداری آگاهانه انواع پلیمرهای مهندسی است.

قیمت پی وی سی نرم

شما عزیزان می توانید با حداقل هزینه ها، انواع پلیمرهای صنعتی را از این مجموعه سفارش دهید. به طور کلی می توان گفت وزن و متراژ ورق های پی وی سی در تعیین قیمت خرید آن ها بسیار تاثیرگذار می باشد. جهت اطلاع از قیمت های به روز ورق های پی وی سی، می توانید با تیم مشاوره مجموعه پایا پلیمر در ارتباط باشید.

ورق پی وی سی نرم

پلی وینیل کلراید (PVC) یکی از رایج ترین پلیمرهای موجود در بازار است. پی وی سی سفید و بسیار سفت و سخت یکی از قدیمی ترین پلاستیک های جهان است. پی وی سی به دلیل مقاومت در برابر نور، مواد شیمیایی و خوردگی در صنعت ساختمان سازی محبوبیت خاصی دارد. امروزه PVC هنوز به طور گسترده در مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات، حمل و نقل، منسوجات و ساخت و ساز استفاده می شود.

PVC به دلیل نسبت استحکام به وزن بالا و عایق الکتریکی و حرارتی خوب برای بسیاری از کاربردها مورد استفاده هستند. PVC از طریق پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلرید تولید می شود. تولید مونومر وینیل کلرید شامل ایجاد کلر از طریق الکترولیز آب نمک است. سپس کلر با اتیلن ترکیب می شود و اتیلن دی کلرید ایجاد می کند که در دماهای بسیار بالا به مونومر وینیل کلرید تبدیل می شود. سپس آن مونومر وینیل کلرید را می توان پلیمریزه کرد تا PVC را تشکیل دهد. برای افزایش انعطاف آن ها از نرم کننده هایی استفاده می شود، به این دسته از محصولات در بازار PVC نرم گفته می شود. فرآیند تولید آن ها در مقایسه با پی وی سی سخت، بسیار آسان تر می باشد.

برای تولید آن ها اغلب از ترکیب مواد پلیمری به همراه مواد افزودنی استفاده می شود. این محصول از شفافیت و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد. از جمله مشخصات دیگر این محصول شامل موارد:

  • استحکام کششی و ضربه پذیری بالا
  • مقاوم در برابر سایش و خوردگی
  • ارزان
  • عدم جذب رطوبت
  • قابل انعطاف
  • مقاوم به خوردگی
  • مقاومت جذب در برابر اشعه
  • قابل بازیافت
  • قابلیت جوش خوردن و پرس

کاربرد PVC نرم

برای افزایش میزان مقاومت و استحکام شیلنگ ها، از یک لایه PVC نرم بر روی آن ها استفاده می شود. به دلیل مقاومت بسیار بالایی که این محصول در برابر نفوذ آب دارد، از آن ها برای ساخت مخازن آب، سدها و حتی پشت بام خانه ها به وفور استفاده می شود. از آن ها می توان در صنعت کفش، ساخت مبلمان، قطعات خودرو، روکش های سیم و کابل و غیره استفاده کرد.