فیبر نخ دار

فروشگاه پایا پلیمر با سابقه چندین ساله ای که در زمینه فروش پلیمرهای صنعتی و مهندسی به دست آورده است، قادر است فیبرهای نخ دار را در سایز و ضخامت های متفاوت و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا محصولات مجموعه پایا پلیمر باعث شده است تا روز به روز بر تعداد مشتریان این مجموعه افزوده شود. شما عزیزان می توانید فیبرهای نخ دار نسوز را بدون پارگی و با ابعادی کاملا استاندارد از مجموعه پایا پلیمر سفارش دهید.

نام محصول فیبر نخ دار
سایز قابل سفارش سازی
قابلیت تحمل دما تا 150 درجه سانتی گراد
مقاومت در برابر فشار 900 bar
مقاومت کششی 350 bar
رنگ زرد، قهوه‌ای روشن و تیره، قهوه‌ای مایل به قرمز
تولید اروپا و آسیا
قابلیت قابلیت پانچ پذیری و تراشکاری دارد
موارد استفاده قابل استفاده در صنایع مختلف و قابلیت تولید بوش، واشر و چرخ دنده را دارد
قیمت تماس بگیرید

فیبر نخ دار به عنوان عایق برق شناخته شده است، از نظر شکل شبیه به کائچو است. فیبر نسوز نخ دار به صورت میلگرد و ورق در بازار موجود می باشد. این محصول از نظر سایش از فیبر استخوان قوی تر است و از استحکام بالاتری نیز برخوردار می باشد. به دلیل نوع متریالی که در تولید فیبرهای نخ دار به کار رفته است، این محصول در برابر نفوذ رطوبت و جذب آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. سطح روی این محصول قابلیت سوراخ کاری را دارد، این امر باعث می شود تا بتوان از آن ها در صنایع مختلف استفاده کرد. فیبرهای نخ دار به فروش رسیده توسط مجموعه پایا پلیمر در برابر خوردگی مقاوم می باشند. طول عمر استفاده از این محصول بسیار بالا است. به دلیل این که فیبرهای نخ دار قابلیت ایجاد تغییرات در ضخامت و ابعاد را دارند، از آن ها می توان در صنایع مختلف به راحتی استفاده کرد.

فروش فیبر نخ دار

فیبرهای نخ دار و تفلون PTFE یکی از محصولات پرفروش شرکت پایا پلیمر می باشد. برای افزایش استحکام و دوام این محصول از رزین در ترکیبات آن ها استفاده شده است. این مجموعه توانسته است در طی سالیان فعالیت خود بدون ادعا به یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده پلیمرهای صنعتی در بازار تبدیل شود.

فیبر نخدار ( ایزوتک)

یکی از فیبر های نسوز است که با نام فتولبک نیز در بازار شناخته می شود و به رنگ قهوه ای تیره است .فیبر نخ دار از پارچه ریز بافت و مقاوم از جنس کتان آغشته و مستحکم شده به رزین فتولبک تشکیل شده است.

با توجه به موارد استفاده گسترده ای که امروزه از فیبرهای نخ دار در صنایع مختلف می شود، نمونه تقلبی این محصول در بازار نیز موجود می باشد. تشخیص فیبر نسوز نخ دار اصل از نمونه های تقلبی آن امری بسیار دشوار است که در صورتی که در این زمینه دانش کافی ای نداشته باشید، قادر به تشخیص آن ها نخواهید بود. برای دریافت نمونه های اصل پلیمرهای صنعتی می توانید به شرکت پایا پلیمر مراجعه کنید. مدیریت محترم مجموعه پایا پلیمر این اطمینان را به صنعتگران عزیز می دهد که کلیه ی محصولاتی که توسط این مجموعه به فروش می رسد کاملا اصل و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد.

قیمت فیبر نخ دار

انواع پلیمرهای صنعتی و مهندسی بسته به نوع کاربرد و موارد استفاده ای که دارند، قیمت خرید آن ها نیز متفاوت می باشد. نوع ترکیبات و مواد اولیه ای که در تولید پلیمرها به کار می رود، نشان دهنده میزان کیفیت محصولات می باشد. از این جهت در صورتی که قصد خریداری این دسته از محصولات را دارید، علاوه بر توجه به قیمت به میزان کیفیت و دوام آن ها نیز توجه کنید.

نوع متریالی که در تولید فیبرهای نسوز نخ دار به کار می رود، در قیمت خرید آن ها بسیار تاثیرگذار می باشد. جهت اطلاع از قیمت های به روز خرید فیبرهای نخ دار، می توانید با کارشناسان شرکت پایا پلیمر در ارتباط باشید. تیم مشاوره این مجموعه به شما عزیزان کمک می کنند تا با توجه به نیاز و میزان بودجه خود، بتوانید خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید.

فیبر نسوز نخ دار

فیبرهای نسوز نخ دار از مواد اولیه با کیفیت در تولید آن ها استفاده شده است، این امر باعث شده است تا آن ها در برابر حرارت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. برای تولید فیبرهای نسوز نخ دار اغلب از الیاف مصنوعی استفاده می شود. از ویژگی های آن به مقاومت در برابر الکترولیت و در برابر حرارت تا دمای 150 درجه سانتی گراد، جذب پایین آب، مقاوم در برابر صدمات مکانیکی، مقاوم در برابر کشش، مقاوم در برابر سایش و قابلیت پانچ می توان اشاره کرد. از فیبرهای نخ دار این مجموعه می توانید در موارد تفلید چرخ دنده ، تابلو برق ، واشر ، یاتاقان صنایع الکتریکی و مکانیکی استفاده کنید. از جمله مهمترین مزایای فیبر نخ دار شامل موارد زیر است:

  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • عایق الکتریکی
  • تحمل دمای 150درجه سانتی گراد
  • مقاومت صدا فکنی بالا
  • استحکام بالا
  • مقاومت به سایش
  • ضربه و کشی
  • خاصیت دی الکتریک

تشخیص فیبر نخ دار از فیبر استخوان

فیبرهای نخ دار و استخوانی در موارد بسیار زیادی شباهت هایی دارند. برای تولید فیبرهای استخوانی از رزین فنولیک و کاغذ سلولزی استفاده می شود. اگر قصد سوراخ کاری دارید، استفاده از فیبرهای نخ دار در مقایسه با فیبرهای استخوانی انتخابی هوشمندانه ای است. فیبرهای استخوانی از نظر سایش از فیر نخ دار ضعیف تر است ولی قیمت مناسب تری نسبت به فیبر نخ دار دارد. از فیبرهای استخوانی می توان برای مکان های گرم و مرطوب است، همچنین از آن ها می توان در مخابرات، صوتی و تصویری، منابع الکتریکی و الکترونیکی نیز استفاده کرد.